• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Новини Тернополя » Усіляка всячина

    Останнім часом з'явилося безліч інструментів для добування інформації з сайтів, і на те є цілий ряд причин. Беремо курс на «звільнення» контенту!

    Причина № 1. Дизайнерська дурість

    Більшість веб-дизайнерів відносяться до тексту як до набору символів, який потрібно обов'язково вставити у «красиву» картинку, забуваючи, що їх завдання полягає саме в подачі інформації. Дрібний шрифт і невеликі міжрядкові інтервали - так сьогодні виглядають публікації на типовому сайті. Велика дизайнерська дурість у купе з великою кількістю банерів і різних інформаційних блоків стимулюють появу інструментів, що рятують публікації від «красивих» рішень: вбудована функція «Тільки текст» в Safari, розширення для браузера Readability, аналогічна функція на панелі інструментів «Яндекс.Бар» та інші . Всі ці інструменти очищають сторінку від інформаційного шуму, залишаючи тільки текст і зображення в тексті, роблячи розмір шрифту і міжрядкові інтервали зручними для читання.

    Оригінальна сторінка.
    Оригінальна сторінка.
     
    Сторінка в режимі «Тільки текст»
    Сторінка в режимі «Тільки текст»."
     
    Сторінка в обробці Readability.
    Сторінка в обробці Readability.

    Причина № 2. Нові пристрої

    Не тільки проблеми з дизайном тексту змушують «визволяти» контент - екрани комп'ютерів знову зменшуються. Спочатку веб-дизайнери адаптували сторінки під зростаючі розміри екранів, тепер все більше користувачів заходять з телефонів і планшетів, замість маленького курсору миші з'явилися великі пальці, а інформація повинна бути однаково доступна і зручна на всіх пристроях. Одним з варіантів адаптації є створення спеціальної версії сайту, але найбільш ефективним - розробка програм під телефони і планшети, що створюють відчуття єднання джерела інформації та пристрої, що дозволяють крім усього іншого оповіщати про оновлення.

    Додаток Booking.com для iPad і iPhone.
    Додаток Booking.com для iPad і iPhone.
     
    Додаток «Вести» для iPad і iPhone.
    Додаток «Вести» для iPad і iPhone.

    Причина № 3. Безліч джерел інформації

    Джерел цікавої інформації стало дуже багато - це і блоги (на різних платформах), та новинні сайти, та спеціалізовані веб-ресурси. Заходити на всі сайти і перевіряти наявність оновлень незручно, і тут допомагає стара добра технологія RSS. Тільки замість простого отримання анонсів публікацій, нові програми для роботи c RSS-потоками дозволяють витягати повний текст статей і справляються з цим досить непогано. Весь матеріал буде в зручному для читання вигляді та на сайти переходити більше не доведеться, що особливо важливо при роботі з телефонами та планшетами (не тільки з-за розміру екрана, а й вартості / швидкості трафіку). Програми синхронізуються з Google.Reader завдяки чому, прочитавши статтю на одному пристрої, вона відзначиться як прочитана на всіх - комп'ютері, планшеті і телефоні. Приклад такого додатка — Reeder для Mac, iPad и iPhone.

    Додаток Reeder для Mac, iPad і iPhone.
    Приложение Reeder для Mac, iPad и iPhone.
     
    Додаток Reeder для Mac, iPad і iPhone.
    Додаток Reeder для Mac, iPad і iPhone.
     
    Додаток Reeder для Mac, iPad і iPhone.
    Додаток Reeder для Mac, iPad і iPhone.

    Причина № 4. «Розумні» закладки

    До трьох основних причин можна додати ще одну - розвиток сервісів «розумних» закладок, наприклад, Instapaper або Evernote. Ці інструменти дозволяють в один клік на панелі інструментів браузера відкласти цікаву сторінку для подальшого ознайомлення у зручний час, у зручному форматі і на зручному пристрої, в тому числі в офлайні. Відкладати сторінки і переглядати відкладені можна з будь-якого пристрою - телефону, планшета або комп'ютера.

    Перегляд відкладених сторінок в додатку Instapaper на iPad.
    Перегляд відкладених сторінок в додатку Instapaper на iPad.
     
    Перегляд відкладених сторінок в додатку Instapaper на iPad.
    Перегляд відкладених сторінок в додатку Instapaper на iPad.

    Курс на «звільнення» контенту

    Веб-сайти погано справляються із завданням регулярного постачання інформації і можуть служити тільки для просування контенту та первинного ознайомлення з ним, як це відбувається з корпоративними та промо-сайтами. Набагато зручніше отримувати оповіщення про непрочитані публікаціях у вигляді «наклейки» на іконці програми-рідера і знайомитися з ними в комфортному форматі на будь-якому пристрої.

    Куди ж, запитаєте ви, подівся банер з оригінальною сторінки в прикладі? Йому немає місця в майбутньому. Всі ці інструменти ще раз доводять, що банерна реклама вмирає. Ефективна інтернет-реклама повинна бути інтегрована з вмістом публікацій, що експортується користувачами в свої пристрої й додатки. Статистика таких «відвідувань» виходить за допомогою служб на кшталт FeedBurner, отже, дохід від реклами не постраждає - сама реклама буде іншою. Наприклад, ця публікація могла б бути рекламою Apple, хоча замітка зовсім не про неї, а всі додатки (напевно) є для пристроїв під Windows і Android.


    Схожі матеріали:




    Розділ: Усіляка всячина | Переглядів: 4905 | Додав: Костя | Теги: Reeder, Web 3.0, интернет, Readability, планшеты, технологии, Google.Reader, Веб-дизайн, rss, iPad | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar