• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Новини Тернополя » Економіка

    При реєстрації ПП (приватних підприємств) на території України у багатьох охочих оформити такий вид діяльності виникають проблеми вже на перших стадіях. Відбувається це через незнання нюансів процедури та внесених до неї змін.

    Загальні положення здійснення даної процедури на території України описані в даній статті.


    Що таке СПД і які документи потрібні для реєстрації в Україні?

    Суб'єкт підприємницької діяльності - це широке поняття, яке включає не тільки ФОП (фізична особа підприємець), а й підприємства. Звичайно, реєстрація ТОВ та ПП мають відмінності, продиктовані самим поняттям СПД. Проте оформлення документів потрібно здійснювати власнику фірми як першого, так і другого типу.

    На першому етапі необхідно зібрати і подати у відповідні органи пакет необхідних документів. Якщо ви самостійно не бажаєте займатись оформленням документів, можете скористатись послугами спеціалістів, http://center-edr.com.ua/reestratsiia-pidpryemstv, які професійно займаються підготовкою і подачею документів в державні органи. В якості реєстраційних органів в Україні виступають виконавчий комітет міської ради в обласному центрі або ж держадміністрація районного значення.

    У пакет документів, що подаються при реєстрації фірм входять:

    Форма № 10 - заповнюється суб'єктом реєстраційна карта. При заповненні цієї карти потрібно визначитися з кодами видів економічної діяльності (КВЕД ), тобто вказати, чим конкретно СПД буде займатися. Це є вкрай важливим моментом для задоволення заявки на єдиний податок.

    Копія довідки, яка видається при присвоєнні ідентифікаційного номера.

    Документ, який би підтвердив, що реєстраційний збір був дійсно сплачено. До речі, про реєстраційному збір. Він досить малий і сплачується через касу будь-якого банку. Реквізити для оплати, як правило, вказані на веб-сайті відповідного реєстраційного держоргану. Також їх можна знайти у держустанові на інформаційних стендах.

    Оригінал паспорта або паспорт та завірену довіреність, якщо оформлення проводиться через довірену особу.

    Які нововведення внесені в процес реєстрації СПД в Україні?

    Нововведення № 1. Раніше заявнику видавали свідоцтво про держреєстрацію, зараз же - витяг з державного реєстру підприємств. Дане рішення було прийнято для полегшення процедури держреєстрації фірм, але по суті один документ попросту змінився іншим.

    Нововведення № 2. Тому, хто проходить процедуру реєстрації, більш не обов'язково з’являтися у реєстраційний орган. Документи тепер можна пересилати за спеціальною електронною поштою. Але варто розуміти, що для цього доведеться отримати електронний цифровий підпис.

    Після перевірки всіх документів реєстратор не пізніше ніж через 2 дні внесе СПД до держреєстру і видасть Виписку з нього. Реєстратор сам зобов'язується подати всю необхідну інформацію до Пенсійного фонду, орган статистики, податкову службу. Винятком є тільки заявка на єдиний податок. У цьому випадку тому, хто проходить реєстрацію, все одно доведеться їхати особисто до податкової. Документи, які підтверджують, що ПП поставлено на облік в перерахованих службах, можна замовити поштовою пересилкою або ж самостійно забрати у реєстратора.


    Розділ: Економіка | Переглядів: 3566 | Додав: terno | Теги: реєстрація СПД | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar